
Kawasaki ve spolupráci se závodním týmem WSBK Kawasaki se podíleli na vývoji nové ZX-10R SE.
Ta je vybavena semi aktivním elektronickým podvozkem. Na trati i na silnici se semi
aktivní systém KECS během okamžiku dokonale přizpůsobí vašemu stylu a daným
podmínkám.
Technické parametry | |
TYP RÁMU | Twin spar, cast aluminium |
MOTOR | 4-taktní řadový čtyřválec chlazený kapalinou, DOHC, 16V, vrtání zdvih 76x55mm, kompresní poměr 13:1 |
OBSAH | 998 ccm |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vstřikování paliva: Ø 47 mm x 4 , duální vstřikování |
ZAPALOVÁNÍ | Digitální |
VÝKON | 154,4 kW ( 210 PS ) při 13000 opt/min |
TOČIVÝ MOMENT | 113,5 Nm při 11500 ot/min |
STARTÉR | Elektrický |
SPOJKA | Manuální vícelamelová v olejové lázni |
PŘEVODOVKA | 6- rychlostní |
SEKUNDÁRNÍ POHON | Řetěz |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ | USD vidlice 43mm plně stavitelná SHOWA |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ | Horizontal Back-link, plně stavitelý |
ZDVIH NA PŘEDNÍM KOLE | 120 mm |
ZDVIH NA ZADNÍM KOLE | 114 mm |
BRZDY | Přední: 2x kotouč 330mm radiální 4pístkový monoblock, zadní: 1x kotouč 200mm ABS |
PNEUMATIKY | Přední 120/70ZR17, zadní 190/55ZR17 |
DÉLKA | 2090 mm |
VÝŠKA | 1140 mm |
ŠÍŘKA | 740 mm |
ROZVOR | 1440 mm |
VÝŠKA SEDADLA | 735 mm |
SVĚTLÁ VÝŠKA | 145 mm |
OBJEM NÁDRŽE | 17 litrů |
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST | 206 kg |