1449486639786
1449486640972
1449486431838
1449486431357
1449486433170
1449486434165

Aprilia RSV4 RF

Krátký popis

prilia prokázala jedinečnost svého sportovního modelu RSV4 dvojitým vítězstvím v letošním šampionátu SBK a zkušenosti s vývojem závodního motocyklu ihned přenáší do sériové výroby.

Základní model RR nahrazuje dřívější model R, ale nově je standardně vybaven rámem s nastavitelnou geometrií. Odpružení zajišťují komponenty OHLONS.

ZDARMA originální příslušenství v hodnotě 35.000,-

 

Technické parametry
TYP RÁMU dvojitý nosník z hliníkové slitiny, kombinace tlakového lití a lisování, tlumič řízení ÖHLINS
MOTOR 4-taktní čtyřválec do V chlazený kapalinou , DOHC 16V, vrtání zdvih 78x2,3 mm, kompresní poměr 13,6:1
OBSAH 999,6 ccm
PALIVOVÝ SYSTÉM Elektronické vstřikování
ZAPALOVÁNÍ Elektroniká řídicí jednotka MARELLI
VÝKON 148 kW ( 201 PS ) při 13000 ot/min
TOČIVÝ MOMENT 115 Nm při 10500 ot/min
STARTÉR Elektrický
SPOJKA Manuální vícelamelová v olejové lázni
PŘEVODOVKA 6-rychlostí
SEKUNDÁRNÍ POHON Řetěz
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ USD teleskopická vidlice 43mm plně stavitelná
ZADNÍ ODPRUŽENÍ Kyvná vidlice plně stavitelná
ZDVIH NA PŘEDNÍM KOLE 120 mm
ZDVIH NA ZADNÍM KOLE 130 mm
BRZDY Přední: 2x kotouč 320 mm radiální monoblock třmen BREMBO , zadní kotouč 220 mm třmen BREMBO ABS
PNEUMATIKY Přední: 120/70ZR17, zadní 200/55ZR17
DÉLKA 2054 mm
VÝŠKA 1120 mm
ŠÍŘKA 735 mm
ROZVOR 1434 mm
VÝŠKA SEDADLA 840 mm
SVĚTLÁ VÝŠKA
OBJEM NÁDRŽE 18,5 litrů
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 201 kg

 

  • integrovaný systém managementu motoru využívá inovovaný Ride-by-Wire systém poskytující jezdci výběr ze tří nově koncipovaných palivových map RACE-TRACK-SPORT
  • inovovaný systém APRC
  • protiblokovací systém ABS

Management motoru RbW se třemi palivovými mapami má kompletně novou filozofii na základě zkušeností ze závodů WSBK. Všechny mapy mají nyní plný výkon, žádná z nich není omezena (tak jako dříve mapa ROAD u modelu 2014 a starších). Mapy byly přejmenovány, kdy dřívější mapa ROAD byla nahrazena mapou RACE a zcela změněny jejich charakteristiky, zejména brzdný účinek motoru, rychlost reakce plynové rukojeti a agresivita nástupu výkonu.

Na základě intenzivního testování silničních i závodních speciálů RSV4 i Tuono má nová mapa RACE pocitově nejklidnější reakci plynu a nejnižší brzdný účinek motoru, protože s tímto nastavením lze nejlépe ovládat velký výkon a točivý moment motoru a na závodní dráze tak dosahovat nejlepších časů. Tuto charakteristiku preferují i tovární jezdci ve WSBK.